torsdag, september 20, 2007

Mad...bad!

GAAAAAAH försvinn!!! Skärp er! Två gånger denna veckan har jag blivit uppriktigt SUR, arg, irriterad, ilsken! Jag kommer att avsluta varenda mening i detta inlägget med utropstecken!

Beteenden uppkomna ur rädsla, inskränkt tänkande, egoism och oförmåga till... ja va fan, allt! Och ta inte åt dig! Två inneliggande irritationer på en och samma gång nu! Så allt lär bli helt jävla fel!
Fuck it!
Jag bryr mig! ("Inte" suddade jag ut)
Och jag älskar ändå! ("Konstigt va" suddade jag också ut)

Kom igen nu...öppna uppe sinnet...ta emot insikt...våga inse att det finns fel! För de begås hela tiden, av dig och mig! Men de är inte farliga, om vi låter dem finnas och inte förnekar, fegar!

Nu blir det punk, det behövs nog!
Och punkt .

Siouxsie and The Banshees längre upp, lyssna för helvete!

every new problem brings a stranger inside helplessly forcing one more
new disguise



Inga kommentarer: