torsdag, april 05, 2007

Brightblack Morninglight

Tom Mcrae!!!!! Love you...
Delade söndag kväll med honom, och kommande vecka kunde inte ha fått en bättre start. Nu torsdag morgon, eller eftermiddag då, whatever... "Choose to run into the bright light". Hans vansinnigt snygga låtar blandat med hans egna ord om livet, skapandet och musikens bakgrund.

Annars då, jodå life goes on! Fan Rickard och Sherry, vi borde kanske sluta blanda och ge av språken sådär..? Fast det är rätt nice.

Ååååh Mcrae igen, riktigt himla jobbigt bra det där! Han finns här i rummet idag, där också jag är, solen är. Jag undrar om det är löjligt lycklig eller outhärdligt olycklig jag blir av att höra det här. Men någonting är det. Jag tror jag gillar det, känslor, hur svåra de än är.

Creating... "The greatest creation is the life you lead"... visserligen.
Jag vill se vackra saker.
Höra vackra saker, i ord, i musik, i de små nyanserna i allt.
Jag vill skapa, ett fotografi, ord, ljud. Och ett liv.
Jag vill känna vackra saker.

Blir avbruten här för en glass på möllan... Mmmmums!

Inga kommentarer: