onsdag, april 18, 2007

Life like this

En helt vanlig tisdag som student-slacker :) Jag log mig igenom dagen igår, märkligt.

SÅ skönt det var att ha dig tillbaka i skolan Rick. Snacka om att lära sig njuta av det lilla, som egentligen är så stort. Att leva och göra det tillsammans med bra vänner i bra sammanhang är det största som finns. Jag tror du såg att jag och vi alla fick stora vackra leenden på våra läppar av att ha dig med oss igen hängandes bland britsarna i metodrummen.

Då gör det inget att ditt öra saknar lite känsel. Och det gör verkligen inget att jag får stå upp i en fullpackad buss hem. Jag har ju min ipod. Det kanske är onormalt att stå där och le rakt ut i luften. Men det gjorde jag. Music made me do it.

Och egentligen var det ju kvällen jag skulle prata om. Äh, den var trevlig helt enkel. All the people. Möllan och volym. Rick, Alex och syster yster, the neighbour, the singer, the netman, the one over there, the jazzpeople. Och ölen. Och den där festivalen i Hässleholm, helt knäppt, kan ju inte vara sant, galet bra band som kommer! Helgen innan veckan med tre tentor, men det löser sig, right Molly, festival is the shit ju!!

Nu ska jag ut på stan! Sound of the city hörrni, wunderbar låt, Mr Mcrae såklart.

Inga kommentarer: