tisdag, januari 02, 2007

Nyårsfoto


Världens bästa nya år påbörjat. Världens bästa nyårsafton bakom oss. För mig, för fler vet jag. Det var häftigt. Så himla bra!!! Lite foto...


Oj vad god mat det blev! Duktiga var vi faktiskt...


Och nyårsfint. Ballongerna lyckligt ovetande om deras senare öde...
La Musica.. Visst ja, Molle, vad var det som spelades innan jag la mig i spellistan? Det var ju grymt minns jag...

Mat, Sangria...


That hat!





Party goes on...










Det blev en del foto!



Smoking...


Julklappslekar! Oslagbara rim vi hade, hihi...








Den där balkongen... Gott nytt år, Malmö!


Hejdå ballongen, hejdå 2006!




Okej....?? Fruktsallad och grädde!



Småtimmarna...









Mer musik!!! Och ankan, ovetande om sitt senare öde (guppandes i en vattenpöl på gågatan)










1 kommentar:

Anonym sa...

Mitt rim var bäst!!! Hoppas verkligen den som fick det sparat det på ett säkert ställe.