söndag, januari 14, 2007

Sacred little white one...








Pingis är kul. Ja, jo.
Kalmar i helgen var nog ganska bra, en liten återställare.

Bilfärden dit: Sömn till skönt radiomummel
Matcherna där: Jag är faktiskt bra, ändå. Eller inte ändå, bara bra. Känslan vid bordet, den är kanske inte helt som vanligt. Kanske behöver den inte vara det. Allt finns, bara inte riktigt som förr. Allvaret finns. Fokus finns. Bubblan finns. Motståndaren, tankarna, taktiken, serven, loopen, åååh! Rörelsen - efter bollen, mot bollen, med bollen. Och jag gör DET med bollen. Vad jag vill. In perfect harmony! Magic...
Pingisfolket: Till viss del lite väl ytliga, ointressanta, men helt ok... JA jag generaliserar
Mat: Gratis, mycket, gott
Hotell: För mjuk säng, underbar frukostbuffé
Bilfärden hem: Fallande träd, all over. Stjärnbilder, musik i aijpfodh och tankar, om känslor, typ detta:

Tankar / känslor...
Beständigt / förgängligt...
Att det som tänks, är känslor,
fast annorlunda, modifierade
Tänka är att formulera känslor
Realisera, sammanfatta, rimliggöra

Men nu då
Ska jag..?
Lita på längtan
Gå på känslan
Tro på tanken, eller om det är en känsla
Bestående eller förgänglig
Men den är ju nu
Och då är den

Sen hur
vet jag inte

Skitsamma
Dolls can't talk anyway

Inga kommentarer: